onsdag 19. desember 2012

Kodak tri-x 400


4 kommentarer:

  1. Flott effekt å kjøre med gråtoner og det blanke knall gulorange øyet.

    SvarSlett
  2. Stemningsfult bilde som virkelig kler ugla som motiv her - knallbra!
    mvh
    Kjetil
    http://canonpixel.blogspot.no

    SvarSlett
  3. Fint og lurt og flott å lage en egen blogg for manipulerte fuglebilder!

    Dette bildet synes jeg var lekkert!

    Og jeg leste med interesse innlegget ditt på den andre bloggen om hva som er akseptabelt å gjøre med et bilde. Jeg har stått i samme dilemma selv mht å fjerne forstyrrende elementer i et bilde. Et vanskelig valg.

    Og noen ganger ønsker jeg å bruke en fugl som et fotografisk objekt for å lage noe spennende.
    Pga de etablerte holdningene som mange seriøse naturfotografer har vil jeg nok være svært forsiktig med hvilke forbedringer jeg gjør i et bilde.

    Tror nok at jeg også velger å legge bildene i forskjellige blogger.

    Mvh Knut

    SvarSlett
    Svar
    1. takk skal du ha, har også kommet til den konklusjonen

      Slett